LA CORAL ESTRELLA CANTA CONTRA EL CÀNCER

El proper dissabte, 4 de novembre, a les 9 del vespre, el grup de grans de la Coral Estrella de l'escola actuarà a l'11è Festival contra el càncer d'Hostalets de Balenyà. El festival comença a 2/4 de 6 de la tarda i comptarà am...

INFÀNCIA I PANTALLES: consells per una bona salut visual

Us deixem un nou article a l'apartat de "Família i escola". En aquesta ocasió es tracta de l'article "Infància i pantalles: consells per una bona slaut visual" puiblicat per l'Hospital de Nens de Barcelona. Podeu accedir a l'ar...

PREMI ESCOLA SOSTENIBLE

Els alumnes de 6è del curs 2016-17 han rebut el Premi Escola Sostenible, otorgat per part de Vedruna Catalunya Educació, pel treball interdisciplinar que van realitzar sobre les energies renovables anomenat "L'Energia".

Moltes...

ELS DE SISÈ TAMBÉ VAM FER COLÒNIES

Els alumnes de sisè vam anar de colònies al Poble Nou del Delta de l’Ebre els dies 18,19 i 20 d’octubre. Vam dur a terme diferents activitats com: anar amb bici, perxar, visitar Món Natura, xafar arrossars, jugar a la morra, a ...

UNES COLÒNIES ESPECTACULARS

Els passats dies 18, 19 i 20 d'Octubre, les nenes i nens de 4t de Primària vam anar a passar uns meravellosos dies de colònies a l'alberg d'Empúries, al terme municipal de l'Escala. A més a més d'aprendre coses sobre el paisatg...

COLÒNIES DE P4 I P5 A CAN BRUGAROLA

El 16 i 17 d’octubre els nens i nenes de P4 i P5 vam anar de colònies a Can Brugarola a Canet de Mar. Ens vam haver de convertir en pirates per poder trobar un tresor. Enmig de l’aventura, juntament amb unes fades vam ajudar a ...

TOTS SOM SÚPERS

Avui ha sigut un dia molt especial pels nens i nenes de la coral Estrella de l'escola. I és que juntament amb la coral de l'escola Vedruna de Manlleu, ElCarmeCanta, han actuat a la festa dels súpers que es celebra cada any per ...

ELS DE SEGON ANEM DE COLÒNIES

Els dies 19 i 20 d'octubre els nens i nenes de 2n de primària ens ho vam passar genial! Vam anar a la casa de colònies El Collell, a Sant Ferriol. Malgrat la pluja del primer dia vam poder passar unes colònies divertides i màgi...

COLÒNIES 1r i 2n d'ESO

Els dies 9, 10 i 11 d’octubre, els alumnes de 1r cicle d’ESO van anar de colònies a L’Hospitalet de l’Infant. El primer dia van visitar el poble de Montblanc, on van realitzar una gimcana medieval; a la nit, van participar de j...

ATURADA GENERAL

L'Escola s'adhereix a l'aturada general de demà per mostrar el desacord amb les accions de violència viscudes ahir arreu de Catalunya

AVUI NO ÉS UN DIA QUALSEVOL

Avui no és un dia qualsevol! Ens llevem consternats pels fets ocorreguts ahir durant la celebració del referèndum. Per aquest motiu a l'escola no hem pogut fer classe com si res. A primera hora del matí s'ha llegit, a les aules...