Aquest curs s’inaugura el Pla Lector per tal de desenvolupar tres eixos fonamentals de la competència lectora dels nostres alumnes: saber llegir, llegir per aprendre i gust per llegir. Aquest projecte s’inicia a Secundària amb la idea d’acabar-ho realitzant a totes les etapes de l’escola.
Cada setmana dediquen de mig hora diària 4 dels 5 dies de la setmana. Durant aquest temps, els alumnes llegeixen llibres de manera silenciosa i individual en les diferents llengües (català, anglès i castellà). Un cop acabat cada llibre s’incorpora el fitxatge de les diverses lectures realitzades a un PORTAFOLI LECTOR (Sites) personalitzat i actualitzat. D’aquesta manera, aquests PORTAFOLIS funcionaran com a recull dels llibres llegits al llarg del període escolar.
Els objectius del nostre Pla Lector són: formar LECTORS COMPETENTS, PROMOURE la lectura des de les diferents àrees acadèmiques, AFAVORIR el GUST LECTOR i millorar, des de la LECTURA, aspectes ortogràfics, lèxics, gramaticals i de comunicació en les llengües treballades.