Com cada any, l’alumnat de 4t d’ESO participa en el projecte de Servei Comunitari, una proposta educativa que fomenta el compromís social, la participació activa i la vinculació amb entitats de l’entorn.
Aquest curs, un grup d’alumnes (Gerard Giménez, Guillem Vela i Roger Guiteras) col·labora amb Areté, una entitat que treballa per donar una segona vida a objectes d’ús quotidià i promoure la reutilització. En aquest cas, el projecte se centra en la recollida de joguines i jocs de taula.
Per aquest motiu, demanem la col·laboració de les famílies. Si teniu joguines o jocs de taula que ja no feu servir i que estiguin en bon estat, els podeu deixar als cubells verds situats a la porteria de l’escola.
La recollida estarà activa fins al 20 de maig.
L’horari de porteria és de 8.00 h a 18.00 h, de dilluns a divendres.
Us agraïm per endavant la vostra col·laboració i esperem poder recollir moltes joguines i jocs per ajudar l’entitat i contribuir, entre tots, a donar-los una nova oportunitat.
Com cada any, l’alumnat de 4t d’ESO participa en el projecte de Servei Comunitari, una proposta educativa que fomenta el compromís social, la participació activa i la vinculació amb entitats de l’entorn.
Aquest curs, un grup d’alumnes (Gerard Giménez, Guillem Vela i Roger Guiteras) col·labora amb Areté, una entitat que treballa per donar una segona vida a objectes d’ús quotidià i promoure la reutilització. En aquest cas, el projecte se centra en la recollida de joguines i jocs de taula.
Per aquest motiu, demanem la col·laboració de les famílies. Si teniu joguines o jocs de taula que ja no feu servir i que estiguin en bon estat, els podeu deixar als cubells verds situats a la porteria de l’escola.
La recollida estarà activa fins al 20 de maig.
L’horari de porteria és de 8.00 h a 18.00 h, de dilluns a divendres.
Us agraïm per endavant la vostra col·laboració i esperem poder recollir moltes joguines i jocs per ajudar l’entitat i contribuir, entre tots, a donar-los una nova oportunitat.
