Atenció al públic

Dl- Dv 8:00 - 18:00

C/ Germana Victoria, 21

08551 Tona

93 812 47 62

evt@evt.cat

TORNEM A POSAR EN MARXA ELS APADRINAMENTS LECTORS

Des de la Comissió de Pla Lector us informem que, durant la primera setmana de febrer, iniciarem els apadrinaments lectors, una activitat que es durà a terme al llarg de 10 sessions.

Aquest curs l’activitat se centra especialment en els infants d’I4, I5 i dels primers cursos de Primària, amb l’objectiu d’acompanyar i reforçar el procés d’aprenentatge de la lectura. Els alumnes més petits comptaran amb el suport d’alumnes de l’ESO, que actuaran com a padrins i padrines i compartiran amb ells estones de lectura i conversa al voltant dels llibres.

Els apadrinaments s’han pensat tenint en compte les necessitats dels infants, per tal d’oferir un acompanyament proper i ajustat. Al llarg de les sessions, tant els fillols com els padrins disposaran d’un quadernet de seguiment que els ajudarà a valorar la feina feta, prendre consciència dels aprenentatges i donar sentit a l’experiència compartida.

Aquesta proposta forma part del projecte educatiu de l’escola, que entén la lectura com una eina fonamental per créixer en competència, confiança i gust per aprendre, i que aposta pel vincle entre etapes com a valor educatiu.

Us agraïm, com sempre, la vostra col·laboració i confiança, i us animem a conversar a casa sobre aquestes estones de lectura compartida, que contribueixen al creixement personal i lector dels vostres fills i filles.

Comments are closed.
Arxius