Atenció al públic

Dl- Dv 8:00 - 18:00

C/ Germana Victoria, 21

08551 Tona

93 812 47 62

evt@evt.cat

Apertix una competició de pensament computacional i resolució de reptes

Aquest mes de maig, alumnes i professorat de l’escola participaran a l’Apertix, una competició de pensament computacional i resolució de reptes adreçada a centres educatius de Catalunya.

La fase territorial de Barcelona tindrà lloc el dissabte 16 de maig al matí al Centre d’Estudis Montseny del Poblenou. Hi participaran cinc grups de 2n d’ESO, amb un total de 29 alumnes. La Final de Catalunya se celebrarà el dissabte 30 de maig, durant tot el dia, al Cúbic de Viladecans.

Aquesta iniciativa s’alinea amb una de les línies educatives que impulsa l’escola: el desenvolupament del pensament computacional i la capacitat d’afrontar reptes reals de manera col·laborativa i creativa. Participar en una competició fora de l’entorn habitual d’aula afavoreix l’autonomia, el pensament crític i l’aprenentatge actiu, aspectes vinculats al nostre projecte educatiu.

Cal destacar que, a 2n d’ESO, la participació a la competició és voluntària, tot i que el repte es treballa amb tot l’alumnat dins l’activitat escolar. Estem molt contents de l’elevada participació i implicació dels alumnes.

L’escola també compta amb un equip de professors i professores que participaran en la modalitat d’adults: Raquel Pons, Miquel Vilarí, Gabri Segalés i Carlota Romeu, amb l’acompanyament de l’Albert Parés i Enginy. Agraïm el seu compromís i dedicació.

Podeu trobar més informació sobre el projecte a: https://apertix.org/ca

Comments are closed.
Arxius